Gdynia

Kazimierza Pułaskiego

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Numer oferty
8093/3762/OLW
Cena
697,20 PLN
Powierzchnia
16,60 m2
Cena za m2
42 PLN
10
Rynek
Wtórny
Min. okres najmu (w miesiącach)
3
Dostępne od
2017-11-14
Koszty eksploatacyjne (m2)
16 PLN
Piętro
6
Rodzaj budynku
Budynek biurowy
Przeznaczenie (lokal)
Biurowe

Opis nieruchomości

1. Lokalizacja
Biurowiec zlokalizowany jest w centrum Gdyni w ekskluzywnej dzielnicy Śródmieście, przy ul. Kazimierza Pułaskiego

Śródmieście Gdyni – tzw. Nadmorska Strefa Prestiżu Miejskiego. Jest to jedyny w Polsce i nad południowym Bałtykiem bliski styk centrum dużego miasta z morzem. Biurowiec usytuowany jest w ścisłym centrum miasta, w bliskiej odległości od morza.
Dojazd do Biurowca jest dogodny zarówno samochodami, jak i środkami komunikacji miejskiej. Ulicami 10 Lutego, Świętojańską, Władysława IV przebiegają linie trolejbusowe i autobusowe, które łączą centrum miasta z dalej położonymi dzielnicami jak również z sąsiednim miastem – Sopotem.



2. MIEJSCA PARKINGOWE
Biurowiec posiada własny parking przyległy do budynku. Teren parkingu objęty jest systemem monitoringu. Dodatkowo miejsca parkingowe dozorowane są przez pracownika koncesjonowanej firmy świadczącej usługi ochrony osób i mienia.
Miesięczny koszt wynajęcie miejsca postojowego wynosi 210 PLN netto.


3. WARUNKI WYNAJĘCIA
Z tytułu najmu Lokalu Wynajmujący pobiera czynsz w wysokości 39,00 PLN netto/1m2. Do czynszu najmu doliczana jest miesięczna opłata eksploatacyjna w wysokości 16,00 PLN netto/1m2 .

Opłata eksploatacyjna obejmuje:
1) ogólne koszty dostaw energii cieplnej do Biurowca;
2) koszty dostawy energii cieplnej do wynajmowanego lokalu;
3) ogólne koszty dostaw wody i odprowadzenia ścieków;
4) koszty dostawy wody i odprowadzenia ścieków do wynajmowanego lokalu;
5) ogólne koszty usuwania nieczystości stałych z Biurowca;
6) ogólne koszty oświetlenia, sprzątania Biurowca;
7) koszty całodobowej ochrony;
8) koszty monitoringu Biurowca oraz przyległego parkingu;
9) koszty konserwacji i serwisu całodobowego systemu kontroli dostępu do lokalu;
10) koszty konserwacji i serwisu systemu UPS;
11) koszty konserwacji i serwisu systemu przeciwpożarowego;
12) koszty eksploatacji, konserwacji i serwisu systemu klimatyzacji lokali;
13) koszty eksploatacji, konserwacji i serwisu systemu wentylacji lokali;
14) koszty okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu gaśniczego, oświetlenia awaryjnego, instalacji elektrycznej;

4. DOSTĘPNA POWIERZCHNIA REKLAMOWA
Istnieje możliwość wynajęcia, bardzo dobrze widocznej powierzchni reklamowej, na dachu Biurowca ANCORA. Jest to konstrukcja zainstalowana od strony ul. Żeromskiego, o powierzchni 52 m2.


5. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA BIUROWCA:

a) Centrala telefoniczna - Biurowiec posiada nowoczesną centralę telefoniczną. W związku z powyższym możemy Państwu zaproponować profesjonalne usługi telekomunikacyjne (m.in. call – center) i Internetowe, według korzystnych stawek. Możliwość przekierowania połączeń z numerów stacjonarnych na komórkowe.
b) Infrastruktura teletechniczna – obejmująca okablowanie telefoniczne i internetowe pomieszczeń biurowych, klimatyzowane szafy serwerowe na każdym piętrze oraz serwerownię w podziemiach budynku. Dostęp do sieci Internet za pośrednictwem dwóch niezależnych łączy światłowodowych. Brak limitu przepustowości, łącze symetryczne, możliwość wygenerowania publicznego i prywatnego numeru IP.
c) Ochrona budynku + monitoring – reprezentacyjna recepcja na parterze z ochroną budynku (koncesjonowana firma ochrony osób i mienia), telewizja przemysłowa z kamerami na zewnątrz budynku oraz w holach z nagrywaniem całodobowym;
d) System kontroli dostępu – centralny system kontroli dostępu, oparty na imiennych kartach/brelokach zbliżeniowych.
e) Klimatyzacja – w pełni zautomatyzowana z możliwością regulacji w pomieszczeniach (urządzenia firmy Carrier),
f) Zasilanie elektryczne i UPS – oddzielne zasilanie dla potrzeb urządzeń biurowych z automatycznym podtrzymaniem napięcia w razie zaniku zasilania i stabilizacja napięcia (UPS),
g) Radiofonizacja – hole, klatka schodowa i windy zradiofonizowane z możliwością nadawania komunikatów z recepcji,
h) Windy – dwie szybkie, nowoczesne windy osobowe firmy OTIS,

i) System ppoż. – centrala p.poż. adresowalna firmy Sagitta, czujki, sterowanie automatyczne i ręczne, centrala oddymiania, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne.

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 16,6m2 (+10%) -pokój 611 na VI piętrze

Lista ofert

Numer oferty Piętro  Pow. w m2 Liczba pokoi Cena za m2 Cena
8096/3762/OLW 6 38.3 42 PLN 1 608,60 PLN
8095/3762/OLW 6 48.1 42 PLN 2 020,20 PLN
8094/3762/OLW 6 16.7 42 PLN 701,40 PLN
8093/3762/OLW 6 16.6 42 PLN 697,20 PLN
8092/3762/OLW 6 68.2 42 PLN 2 864,40 PLN
7840/3762/OLW 6 129.9 39 PLN 5 066,10 PLN

Mapa

Kontakt

  Informujemy, że wyrażając niniejszą zgodę masz prawo w dowolnym momencie ją wycofać, kierując informację o jej wycofaniu do Estate Fellows Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w: Warszawie przy ul. Pankiewicza 3, 00-696 na adres e-mail biuro@estatefellows.com. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu powyżej przez Estate Fellows Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w: Warszawie przy ul. Pankiewicza 3, 00-696, w celu przetwarzania moich danych osobowych na potrzeby marketingu.

Administratorem Pani/Pana danych jest Estate Fellows Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. w Warszawie ul. Pankiewicza 3 (00-696), zwana dalej „Spółką”, która przetwarza powyższe dane osobowe w celu udzielenie wszelkiej informacji na temat oferty, którą jest Pani/Pan zainteresowany. W przypadku udzielenia dodatkowej, dobrowolnej zgody Spółka przetwarzać będzie Pani/Pana dane osobowe również w celu marketingu bezpośredniego wykonywanego na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 243). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, prawo ich poprawiania lub żądania ich usunięcia na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. -Dz. U. 2016. poz. 922 z późn. zm.). Podanie Spółce powyższych danych jest dobrowolne.